Reklamda en güçlü sözler, Teknoloji ve Tasarım Dersinde Reklam İçin Öneriler 8. Sınıf, - Teknoloji ve Tasarım

Son Dakika

Home Top Ad

Reklam Alanı (Buraya Bakarlar)

Post Top Ad

Buraya Bakarlar (reklam)

25 Aralık 2017 Pazartesi

Reklamda en güçlü sözler, Teknoloji ve Tasarım Dersinde Reklam İçin Öneriler 8. Sınıf,

Reklamda en güçlü sözler

Etkili sözlerden kullanarak reklamı nasıl daha verimli yapabiliriz?
On yıllar boyunca reklamlar sürekli değiştifakat çeşitli sloganlardan oluşan bazı sözlergüncelliğini koruyup kalmışlardır.
Reklamların verimliliğini artırmak için birkaç güçlü ve etkili sözler tayin edilmişlerdi.
Eğer siz kendi şirketinizin ürünlerinin ilerlemesini veya neye göre reklama baktıktan sonra belirlibir ürünü satın almaya karar geldiğinizi istəyirdinizsəo zaman bu makaleyi dikkatle okuyun.
Biz size bu makalede kelimelerin müşteriye etkisinin artması ardıcılıqda takdim edəcəyik.Beləlikləlistenin sonunda olan sözler en etkili sözlerdir.
1. Yeni
Çok az kişi tamamen yeni bir üründen reddedebilirHatta bu söz en yeni ürünü tarif bile etmesesiz «yeni» sözcüğünden satışlarınızı yükseltebilirsiniz.
Biz her birimiz en son model telefon (IPhone silsilesini hatırlayın), yeni otomobilyeni giysileryeniayakkabılaryeni parfümleryeni tarifler istiyoruzÜstelikyeni” olan her şeye göre artık paravermeye de hazırız.
2. Tasarruf
Kim alış veriş eden zaman tasarrufu itəməz kiAslında bizim isteklerimizin% 99 tasarruf etmeye vebiraz para toplağa yöneliktir.
Dünyada en zengin insan bile kendi paraları ile sağollaşmaq istemez.
Buna göre eğer siz neredeyse tasarruf imkanı görürsenizbundan yararlanmak isteyeceksinizFakat ürünün fiyatını da düzgün şekilde düşürmek gerekir.
Diğer bir fen de vaktin kanaatine ait olabilirBizim zamanda bu çok günceldirçünkü vaxt- paradır.
3. Güvenlik
Her birimiz için güvenlik önemlidirÖrneğinbiz kahvaltıya yemek alandaBiz emin olmak istiyoruzkipullarımızı güvenli ürünlere yatırırıqAyrıca her birimiz için çocuklarımız güvenli oyuncaklarlaoynadığı da çok önemlidirGiyim ve ayaqqıbılara da bu istekler uygulanır.
4. Kanıtlanmış veya güvenilir
Genellikle müşteriler ilk kez gördükleri ürünlerden çekinirlerMuhtemelenilk olarak bu ürünhakkında değerlendirmeleri bekleyerek ve daha sonra bu ürünü almaya risk edecekler.
Ancak bu durumda bile bir fenden kullanılırÖrneğintədqiqatar bulunmak ve alınan sonuçları herhanısa ünlü bir şahsın fikri gibi geniş kitleye açıklamakBirkaç şirketler bu tür ifadeler kullanırlar«10 kediden 8’i büyük memnuniyetle bu yemekten besleniyorlarBu konuda bize onların sahiplerikonuşuyorlar ».
5. Sevgi
Bu kelimenin birkaç anlamı ve kavramları varHanısa ayakkabıya vurulmak veya genellikle alışveriş prosessinin kendini sevmek olurİsterseniz«sevgi» güçlü bir duygubu yüzden bu sözleehtiyyatla davranmak gerekir.
6. Kendiniz için keşfedin
Siz ne vaxtsa bu ifadeyi reklam başlıklarında görmüşsünüzdürBelki deevetbelki de yokFakatşirketler reklamlarda gerçekten de bu ifadeden kullanırlarSiz sanki bir insanı sonda onu sürprizbekleyen ilginç bir çalışmaya sevk ediyorsunuzBu hediye qablaşdırmasına benziyor.
7. Garanti
Bu söz «güvenlik» kelimesinin eşanlamlıMutlaka bir ev konularında garantili eşyaların olmasınıhayal edersenizsiz bu sözün önemi anlayacaksınız.
Reklamlarda garanti” sözü malzemeresmi doğrulama gibi geliyorÖrneğinürünübeğenmediğini zzhalda onu geri bilmek imkanınızAyrıca bu fenne sizin ürünü beğenmediğiniztakdirde pullarınız iadesi için de geçerlidirÇoğu insanlar iade imkanlardan kullanmazlar bileÇünkü onlar uzun süren ve zor olan bu prosessdən kaçıyorlar.
8. Sağlık
Tabii kibu sözden genellikle gıda ürünlerinin reklamında kullanırlarEğer siz kendi ürününüzü veyahizmetlerinizi tarif etmek için bu sözden kullanabilirsinizFakat bu sözle ehtiyyatla davranmakgerekirÖrneğinKFC” müşterileri onların sattıkları tavukların tamamen faydalı olduklarına inandırmak isteyince heş kimse onlara inanmamıştı.
9. Sonuçlar
Bu söz en etkili sözlerden biridirçünkü herkes sonuçları başarıyla koordine.
Eğer her herhangi bir sonuca garanti veridyinizdəürününüzün başarılı satılmasının göstergeleriartıyor.
10. Eğer
Bu söz her zaman en etkili söz olup ve öyle kalmaya devam da edecekEğer müşterilere bizzatmüaciət ettik de oların dikkatini kendi məhsulnuza dahil ediyorsunuzÖrneğin«Gelin siizdənkonuşalım» »veya« Siz o kadar iyi bilirsiniz kisizinle vakit geçirmek çok ilginçtir  »Razılaşın kibizim bize dikkat gösterilmesinden xoşumuz gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızdan sitemiz değil tamamen siz sorumlusunuz bunu asla unutmayın. Kimsesinin hakkında yalan yanlış bilgiler vermeyin, küfür etmeyin aşağılaşmayın, Zaten ben onları yayınlamam. Ama saklı tutarım herhangi bir yasal çerçevede kullanılması amaçlı... Ha bi de reklam yapmayın gözünüzü seveyim ....
Sevgilerle iyi yorumlar...

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Sayfalar